Full rulle!

Tror aldrig att jag har fått så mycket post ämnat till mig på så kort tid, lönebesked, startnummer inför tjejmilen, röstkort och inte minst av allt från alla studentbolag som vill att man ska fixa sin skiva hos dom eller boka flak genom dom och att man är en utav de få som är utvalda, jag skulle snarare säga att jag var en i mängden som fick dessa brev hem!

Skulle kunna tro att jag tar studenten om bara någon månad för nu har vi redan bokat in skiva (den 3 Maj på Gaudi) och flakbokningen är hack i häl den med, inte minst med det så ska jag redan prova ut studentmössan imorgon allt går så väldigt fort! Och skolan har verkligen hoppat igång i full rulle, har prov om drygt en vecka och har redan hunnit göra en labbrapport och en uppsats samtidigt som man ska springa fram och tillbaka i valstugorna och fråga ut dem i något annat ämne.

Idag har jag även varit iväg och köpt gymkort så nu är projektarbetet i full gång det med samtidigt som jag har börjat träna med Annie fast vi har inte kommit så långt än har väl i stort sett valt musik så förhoppningsvis har vi(jag) klippt den tills på måndag så att vi kan börja bygga på programmet.

Nej nu måste jag återgå till pluggandet!
Puss o Kram Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0