100502

Helgen har varit trevlig och har tillbringats med mina fina RG-kompisar. I fredags hade Freddie bjudit hem oss på smaskig trerätters middag, vilket var väldigt trevligt. Ingen av oss hade (sjukt nog) varit hemma hos henne förut så det var verkligen på tiden.

I lördags vaknade jag SENT (12.15 för att vara exakt) och tillbringade dagen med att ta igen lite avsnitt av Grey's Anatomy och Private Practice, hjälpa mamma lite och städa min garderob. På kvällen åkte jag, Frida och Freddie hem till Nanya och spelade kubb i Bofills båge. En indier satt och följde det olidligt spännande spelet (som F & F förövrigt vann) och kom fram efteråt och frågade vad det hette. Han var typ 27 år, gick på KTH och hade haft en 'horrible week and day' och därför hade han tänkt besöka en klubb eller ett disco för första gången. Men han ångrade sig. Sen gick jag och Nanya hem till henne och kollade på 'Bring it on again'.

Idag har vi har vi haft träningstävling inför Norge tillsammans med lilltruppen. Cissis kommentar rörande den stora uppslutningen av publik från vår sida (= 0) var "Vi har inga vänner för vi är här hela tiden". Tur att vi har varandra i alla fall, hehe. Det gick bra hursomhelst!

Har jag just ätit blodpudding till lunch (så gott!) och nu ska jag städa mitt rum.



Kram Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0