Tankar

Mina tankar går i gympabanor flera gånger om dagen. Kan egentligen vara vad som helst; allt från träning till en liten detalj som gör att jag kommer att tänka på något förknippat med er. Idag blev jag påmind om Julias fobi för slickande fingrar när en patient på jobbet automatiskt slickade på fingret innan hon letade fram det rätta kortet. Kunde inte hjälpa att själv bli lite äcklad, fastän det inte är något jag har stört mig på innan.

Två träningar kvar nu och sedan SM. Jag är så taggad! Är verkligen glad över att jag har fortsatt träna med er det här året, och alla andra år förstås, och kan inte förstå att det snart blir en verklighet med en vardag utan träning. Overkligt. GAAAH vad jag kommer att sakna det. Abstinensbesvär av att vara ifrån varandra, som någon skrev på facebook.

16 min kvar till träningen = jag måste byta om. Ses snart ladieeees.

Nanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0