som förut

Måste erkänna att det var sorgligt att komma hem igår. Inte nog med att huset ekade tomt, bara tanken att det var sista gången jag kom hem med en fullproppad väska med luftmadrass och svettiga kläder gjorde mig lite halvt deprimerad. Kommer verkligen sakna att träffa er så gott som varje dag tjejer.

Saker jag måste göra/lära mig:
Lära mig göra bra spellistor, enligt Anton är jag orutti på det. (kanske för att jag blandade mando diao med lars winnerbäck men wtf)

lära mig laga mat. (något annat än pasta pesto, pasta med köttbullar eller pasta med eh ketchup) har smått panik eftersom jag ska bjuda gusav på middag ikväll. Han tror att jag är nån sorts expert? take away kanske?

sluta vara mörkrädd. julia är ensam hemma = julia tittar under sängen och i garderoberna innan hon går och lägger sig. Julia är ensam hemma = julia vågar inte vara på övervåningen, någon kanske gömmer sig där?! gustav får betala middagen genom att söka igenom huset efter mördare och banditer ikväll helt enkelt. Sen ska jag lära mig att klara mig själv. Jag lovar.

bli supermegacool och häftig


Nu ska jag tina bakterier och försöka återuppliva dem. Hoppas jag lyckas.

jullangullan från elitfabriken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0