snyggoz

Manliga läsare varnas.

snyggingar finns det gott om. eller? Vi hade just en intensiv debatt på fikat om snygga killar, om att dom är sällsynta (?) och att det finns fler snygga tjejer än killar. Inget av detta är dock vetenskapligt bevisat. Jag fick höra att jag har dålig killsmak (?!?!??!?!?!) men det är väl bra för mig. Inga catfights om killarna jag vill ha.
här är några från min top- (kärleks-) lista.
Filip Berg. snyggsnyggsnygg
Adam Brody. Ah. en dröm. kan mycket väl bero på charmiga Seth i OC.

 Cimon Lundberg. Okej, förlåt jag skäms nästan. Men förutom det faktum att han röker, är ganska sliskig ibland så är jekligt snygg och väldigt mycket boyfriend material.

 Justin Chambers. Woah. beror nog på alla liv han räddar i greys anatomy. sexigt.

 Chad Michael Murray. blicken o0o0o.

 Magnus Weideskog. kanske beror på sången och gitarren.

SMELL YA LATER - julls

Kommentarer
Postat av: Vanda

Haha, du är ju för rolig!

2010-05-27 @ 21:50:58
Postat av: Anna

ofet lista. Vart ar Gap-modellen? You know, casual but sexy...?

2010-08-13 @ 17:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0