Ny vecka nya tag.

För alla ni som har missat det var det strålande sol idag och inte alls snöstorm som jag hade drömt om. Den mesta delen av dagen har jag tyvärr hängt inomhus. Det var studiedag på jobbet som innebar massa med utvärderingar och även packning. Det byggs nämligen en helt ny skola som vi ska flytta in i efter sommaren.
Jag ville kasta det mesta men mina kära kollegor som vet hur dålig ekonomi skolor var mer sparsamma. Så nu sitter jag här med en trött rygg och har känslan av att det sitter miljoner dammpartiklar i halsen.


Tänkte även poängtera att det var sista träningen med coach Therese idag. Konstigt och overkligt.
För att komma på bättre tankar ska jag hoppa in i duschen och ut och köra lite bil.






Cissi känn dig utmanad att överträffa mitt lyxhem. /Fridaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0