nu kan du få mig så lätt

Här sitter vi och sjunger falskt i labbet. Det är bara jag och Alex här just nu (förutom servicekillen som måste tro att vi är smått galna) Vi lyssnar på lite nostalgimusik, Ceasars palace gick nyss sen en sväng förbi Mando Diao för att fastna hos Håkan. Vi kan ganska många av hans texter, han är lite av en gammal förälskelse.

Och om du var vaken skulle jag ge dig
allt det där
jag aldrig ger dig
men du, jag ger dig min morgon
jag ger dig min dag

jag ger dig allt jag har
kvar


Vi gillart.

Men jag har en ny liten crush. Han heter Magnus Weideskog och får mig att sväva på rosa moln. Om jag träffat honom? Nä han bara spelar och sjunger för mig varje kväll. Honom skulle man gärna dejta. Magnus Weideskog – Somna bredvid dig enjoy.

Smell ya, kakaduan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0