Mailboxen bombarderad?

Gick in för att kolla mailen och hade väl förväntat mig att jag hade fått något enstaka mail från RGfamiljen men där var det hela 12 mail som låg och väntade på att bli lästa! Alltid lika kul med mail från alla er :)

Idag var dagen fullspäckad med examinationer, de ena gick väl bättre än det andra. Efter skolan så begav jag mig in till stan och var förvånansvärt på väldigt bra shopping humör, kanske berodde de på det vackra vädret?! På mindre än en timme lyckades jag få med mig 6 plagg, bra jobbat för min del! Sedan toppade jag det hela med en dyr glass ute i solen, men de var det värt.

Sen när jag kom hem följde jag med mamma ut i skogen för en liten springtur. Älskar det här vädret, blir alldeles lycklig och full av energi. (Perfekt väder för kubb Nanya!)

Nu ska jag stoppa i mig de kalorier som jag förbrukade på joggingturen ;)
/freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0