Fredagsmys

För att förklara kommentaren till föregående inlägg så cyklade jag på vår motionscykel samtidigt som jag tittade på tv. Spinning måste vara bland det tråkigaste som finns så jag roade mig med att leka sportkommentator, artist och dansare på samma gång. Jag hade kul, men frågan är om mamma som satt i soffan uppskattade det lika mycket?

Dagen på jobbet har varit minst sagt intensiv så nu sitter jag och vilar upp mig framför tv:n och ser på bortskämda 16åringar. Den här kvällen kan inte bli annat än bra. Först ska jag på "klassfest" med jobbet och sedan bär det av till Mälarhöjden för fredagsmys med favosarna. Pizza, spel och film står på schemat.
Det bästa av allt är ändå att E kommer hem och sätter fötterna på svenskmark efter 3 månader.

 
Trevlig helg, /F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0