En sjöman älskar havets våg

Idag har jag varit ute med vår segelbåt Sonia i det sjukt härliga vädret. Jag och pappa puttrade iväg till Reimersholme där vi hämtade upp familjen Aronsson/Kjellman, mina sysslingar och min syster Bente. Sen åkte vi in till stan. Slussade i slussen där Cissi jobbar, men hon har ju inte börjat än så det var ju synd. Sen gick vi på Medeltidsmuseet och åt lunch i Gamla Stan. Mycket mysig dag. Men sjön suger som Mulle Meck säger, och nu sitter jag här i stolen och gungar. Blir lite nervös när jag läser det här:

MDD - syndrom är ett tillstånd när känslan av gungandet efter en landstigning inte försvinner inom några timmar. I regel är prognosen god och besvären försvinner inom några dagar eller veckor. I enstaka fall kan besvären dock sitta i flera månader.


Min pappa och mitt hus.

Vi körde förbi tränare Ingers hus.

Kusin Mirjam var med.

Pålsundet.

Stadshuset.

Gamla stan.

Kusin Elof i snygga födelsedagskläder som jag och Isak valt.

Lunch.

Jag väntar fortfarande på Fridas bildrepotage. Känns som att det bli bakläxa snart!

Kramar från Vanda

Kommentarer
Postat av: frida

Skrev ju att jag lägger upp under helgen och den är inte slut än!

2010-05-16 @ 00:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0