Dagen som gått.

Hängde som vanligt på jobbet mellan 7.30-16.15. Sparkade boll och hängde ute i det fina vädret. Eftermiddagen/kvällen spenderades härligt nog med gympa gänget :) Filmade olika övningar och program till ett projekt som tränare Therese håller på med. Spännande att se resultatet. Efteråt hade tränarna fixat med överraskning så det bjöds på bubbel och god mat ute i kvälls solen. Fick även en tavla/diplom som genast ska spikas upp på väggen! Super trevligt var det alltihopa och för mig är det fortfarande overkligt att inte lägga ner träningskläderna i väskan på mornarna..

Imorgon väntar en härlig skogsutflykt på 5,5 timmar. För att ha något att se framemot under morgondagen ställde jag mig och stekte pannkakor vid 22-tiden. En brännblåsa rikare ska jag nu krypa ner i sängen.

Hej svejs /frida


Nanch, lycka till imorgon! Jag håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0