Bildrepotageserie: Bakom kulisserna i RG Seniortrupp

I första delen av den här bildrepotageserien får ni följa med hem till mig och min fisk Runar. En liten introduktion till vad som finns bakom framgångarna, ytan och tävlingsleendet. Enjoy!


Beduinhörnan. Väggmålningen skapad av mina egna händer efter en illustration av Liselotte Watkins.

Akvariet. Runar brukade ha några lekkamrater att simma runt med, men de dog. Så nu är det han och jag.

Guldspegel. Hittad i grovsoprummet på Äppelgården.

Pokalen. Den tjeckiska pokalen som vandrar vidare så fort jag kommer ihåg att ta med den till träningen. Synd!

Medaljerna.

Maskotarna. Jag kan inte sova innan jag kollat att alla 73 maskotarna är på plats.

The view.

Det var allt för mig. Nu passar jag över bollen till Frida, som blir nästa kvinna att visa sina innersta hemligheter. Känn dig utmanad!

Kram Vanda

Kommentarer
Postat av: frida

Vilken tur att jag har planerat att städa idag då. Kanske borde ta bort min döda blomma i fönstret också?

2010-05-13 @ 18:42:52
Postat av: CC

man får ju inte fuska!

2010-05-13 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0