Bekännelse

Dagens motionspass bestod av en cykeltur till och från Mälarhöjden. På hemvägen fick benen bita i något extra, jag hade nämligen fin last på pakethållaren, nämligen Freddie.

Som ni säkert redan har listat ut har vi sex tjejer spenderat kvällen genom att skratta och babbla en massa. Dessutom har vi lärt oss att Norrmalmstorgs-dramat pågick i 7 dagar och jag kunde skryta med att en korpen match är 20 x2 minuter lång. And thats was it. Mer kunde jag inte på det långdragna Stockholms spelet.



Kom nyss hem och fick den briljanta idén att ta upp tvätten eftersom jag aldrig kommer göra det annars. Well, nu ligger allt i en enda stor hög på sängen. Seee ya later aligator. /F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0