what a day.

Mina vader är tröttare än tröttast. Har varit igång hela dagen känns det som. Efter frukosten med Simona beslutade vi oss för att bege oss in till söder för en promenad i den vackra solen. (Sconesen blev förövrigt supersmarriga). Stockholm är allt bra fint när solen skiner.

Tillslut blev det för kyligt så vi styrde stegen mot soffan hemma hos S. Slog på filmen "Allt för min syster." Så nu har jag gråtit en skvätt idag också. Svishade sedan hem i Simonas bil och kastade i mig lite middag. Slog sedan rekord i att gå till Fruängen. Mötte upp Julls för att gå på bio. Det hela slutade med att vi slog oss ner på Pizza hut och jag kollade på när J åt middag. Helt oplanerat styrde fötterna oss mot tunnelbanan och vi skiljdes åt. I fruängen gick inte bussarna så det var bara att gå lite till. Och nu sitter jag här i min säng och lyssnar sönder Ola och Salem al fakirs slagerbidrag.

Helt från ingenstanns får jag sms om att vi kanske ska vara med på talang. Hur ska detta sluta?

/ Den enda trogna bloggaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0