tonights gonna be a good night?

jag vet inte vad jag ska säga. Jag är INTE på topp idag.. My gad. Natten var, ehum, speciel. Vaknade typ 4 gånger, klarvaken, redo att gå upp. Vi ett tillfälle vaknade jag med huvudet på en kudde vid sängens fotända. Vilda drömmar? Denna brist på ordentlig sömn har iaf lett till vissa konsekvenser.. Pigg är jag men mina hjärnceller hänger inte rikitgt med. Var nyss beredd att lägga mig ner och dö på fläcken. INGENTING ville funka. Åh.

Det känns lite bättre nu med mat i magen, men fan jag vägrar göra något viktigt resten av dagen. Istället ska jag lyssna på partymusik och samla kraft inför kvällen. För tonights gonna be a good night! man kan ju hoppas iaf.  

 Jag känner mig såhär idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0