rubrik ja

Så var det måndag igen, veckorna går så fort! Men bara 3 ½ jobbdagar den här veckan! Jag längtar tillbaka till min säng. Jag sover fortfarande oroligt. Försöker få ur sjuksköterskan Knaust vad felet på mig är men av nån anledning kan han inte svara på det? jag kräver svar Viktor. nuuu

Igår skulle jag, mamma och systrarna åka till norrköping för att gå på Sofia Karlssons konsert. men när vi kommer till centralen är vårat tåg försenat, segt. Vi gick på bio istället och såg Its complicated. Skrattade så vi grät och sen grät vi lite på riktigt för att sen skratta hysteriskt igen. Sen åt vi middag på Rolfs kök. Mycket gott!

Nu har jag precis ätit lunch och ska snart sätta Joseph och de andra i arbete. Hoppas de sköter sig inatt!!!!!!

Om någon känner att de har lite pengar över och vill göra mig extra glad så vill jag gärna åka hit.
 Ganska precis nu.

- julls.

Kommentarer
Postat av: Knaust

Skulle det kunna vara för att du går och lägger dig runt midnatt och går upp tidigt = du sover alldeles för lite?

2010-03-29 @ 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0