my heart in your hand

jag vet inte, det känns på något konstigt sätt som om någon är ute efter mig? jag är riktigt rädd om nätterna och ser mig omkring när jag är ute.

Även inlägget nedan skrämmer mig. SPLITT, MÅSTE JAG?! Åh gud NEEEEEEEEEEEEJ. Jag gör vad som helst. (nästan)  eftersom endast 6 personer har lösenordet till denna blogg så kan jag ta reda på vem denna människa som har sånna hemska tankar och idéer är. Jag utesluter mig själv vilket lämnar 5 misstänkta.. En viss person har ju överbelastat min facebookwall så jag ser henne som huvudmisstänkt. watch your back hun...

Min kropp vill döda mig. Träningsvärk i nacken är något nytt för mig. Skulle egentlien tagit det lugnt igår på träningen men det gjorde jag såklart inte (vem kan motstå Jennys spontanitet?) och nu kommer straffet. Ännu mera ont i halsen!!! Som sagt, någon är ute efter mig.

smell you later.
-julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0