memories

Läste just på amerikanska ambassaden att det är olagligt för amerikanska medborgare att åka till USA på något annat än ett amerikanskt pass. Om semester bär av till USA i sommar så måste jag alltså ha ett amerikanst pass så nu har jag tagit tag i det. Satsar på att denna gång bli liiiiite snyggare än på det svenska passet jag gjorde förra veckan.. haha. Idag ser jag enligt Alex ut som en kontorsbrud och enligt Lanlan ser jag ut som en filmstjärna. Tror jag lyssnar på den äldre (och uppenbarligen klokare) kollegan i detta fall..

Just nu dansar Alex till bad boys. Hon har tydligen inte lärt sig en läxa av vad som hände förra gången vi dansade på labbet.. När vi i måndags släppte loss till manboy fick vi nämligen publik genom labbets stora glasväggar. Smidigt.

kärlek! - julls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0