call on me

Å herrejesus vad trött jag är idag. Jobbigt som tusan att försöka göra rätt på jobbet när jag är på väg att somna med en pipett som huvudkudde. Drack just en varm choklad (socker i varm grädde) så nu kommer jag väl vara hypad i ca en kvart för att sen bli ännu tröttare än innan.. Smidigt.

Sitter och telepaterar tankekraft till Knaust som skriver sin första tenta på sjuksköterskelinjen i uppsala idag. Har en känsla som säger att det går galant! :)

Nu ska jag återgå till arbete och det med partymusik ur labbets stereo. Man kan ju inte somna till slagsmålsklubben?!

ser fram emot konditionsträningen idag!

<3 - julls

Kommentarer
Postat av: Knaust

Så det var du som gjorde att ja antagligen klarade den?

Apropå trötthet så kom en sån fråga på tentan :P

2010-03-26 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0