Back in town.

Kom precis hem. Ni som följt oss via webben vet hur det gick, men för er andra så tänkte jag uppdatera även er.
Och nä, tyvärr gick det inte hela vägen. Norge var duktiga och vi hade lite små missar så vi slutade trea. Och ja, jag är ledsen och besviken. Samtidigt har vi aldrig fått så höga poäng vilket är något att glädjas åt.

Just nu sitter jag i sängen och är totalt slut. Vill bara lägga mig på magen på golvet och gråta och slå med knytnävarna i marken. Precis så där hysteriskt som på film. Har helt ovetandes fått ett helt nytt jobbschema hemskickat på posten(?!). Tydligen börjar jag jobba 07.30 varje morgon och slutar helt andra tider än tidigare. Halv 5 på torsdagar och kl 4 på fredagar. Kan chefer göra så? Ändra jobbtider för anställda helt utan deras vetskap. Dessutom börjar det gälla redan imorgon. Hur ska jag lyckas krångla mig ur detta?

  /frida


För övrigt hade Sverige en grym hejaklack! Tack för stödet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0