lyder order.

Min dygnsrytm är inte vad den ska vara. Vaknar supertidigt på morgonen men "tvingar" mig själv att sova några timmar till eftersom 5h sömn är lite lite. Idag åt jag inte middag förrens 21.45 vilket ledde till att jag blev super pigg så här på kvällskvisten. Har spenderat senaste timmen med att bläddra igenom alla gymnastik bilder genom åren. Nostalgi!

Har fått order av Freddie att inte vara så sorglig eftersom hon blir deprimerad så därför tänkte jag bjuda på lite charmiga bilder.



God natt /f


Kommentarer
Postat av: freddie

Bra Frida! :)

2010-06-18 @ 09:00:26
Postat av: Ella<33

Vilka är det på bilden längst ner till höger? Kram<33

2010-06-21 @ 13:08:04
URL: http://alltidvisyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0