Kräfta nästa?!

Är precis hemkommen från Frida som bjöd på kalas med mycket god mat och tårta! Man kan verkligen aldrig få nog av er, det är de som är det bästa! Om jag hade kunnat så hade jag stoppat ner er i varsin resväska och plockat med er till Grekland!.. för just nu håller jag på att packa klart det sista för om ganska exakt 5 timmar är jag på väg till Arlanda, denna gång är det tyvärr inte med gympagänget och inte heller någon tävling utan med mamma och mormor som jag beger mig till Kreta en vecka för sol och bad.

Har ju lovat att när jag kommer hem från Grekland ska nästa musikvideo upp by RGseniortrupp, så nu har ni något att längta efter medan jag är borta :) så tills dess bjuder jag på ett klipp från Bremen!

PUSS & KRAM
Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0