Länge sen sist

Jag väljer att låtsas som ingenting och struntar i den långa frånvaron från bloggen. Mest skriver jag för att jag ska kunna pika övriga över att de inte berättar senaste skvallret.

Mina tre veckors semester är slut och jag har haft det underbart mysigt i solen med familj, vänner och pojkvän. Midsommar spenderades med Jullan, pojkvän och en hel bunt av brors gäng ute på landet. Jag har även hunnit med picknick, fotboll, nattbad, festival liv och bara njutit av svensk sommar.

I veckan drog jobbet igång igen så nu är det hej då solen, hej butiksjobb. Kvällen igår bestod av häng med gamla gymnasiegänget och därefter en tripp till Simona med sällskap.




Peace /f



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0