Vanda <3 Rosanna

Igår kom en kille fram till mig och sa:

"Innan jag går måste jag verkligen säga en sak till dig om det är okej. Har du sett den där filmen 'Deep blue sea' (det hade jag inte men han menade egentligen 'The big blue' kom vi fram till efter ett tag)? Du är verkligen sjukt lik hon som spelar i den filmen."

Eftersom jag inte hade en aning om hur hon såg ut kunde jag i princip inte säga mer än "jaha", det kunde ju lika gärna vara en häxa som hade den kvinnliga huvudrollen. Whatever tänkte jag, han ska ju ändå gå nu. Men det gjorde han inte.

Här är i alla fall facit. Är det min hemliga tvilling? Eller snarare mamma eftersom den är inspelad innan jag föddes...



Njäee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0