söndag

Kollade nyss mejlen och såg att jag fått svar från vår mentala coach. Sitter och är lite små nervös för att läsa vad hon skrivit... Spännande!

Vår blivande diestist är allt bra söt. Det här är en del ur en konversation mellan oss på facebook:

"jag tror att jag syftade på den där gången för typ 15 år sen när vi inte kände varann och du försökte posta ett brev utanför dåvarande konsum uppe i centrum men nådde inte upp till inkastet och jag gick förbi och kollade på dig och du kollade lite blygt tillbaks men sa ingenting och istället för att hjälpa dig så gick jag bara förbi och sen såg jag hur ditt vita stora brev hängde ut ur brevlådan eftersom jag inte hjälpte till. Har faktiskt fortfarande dåligt samvete över det ibland även om jag vet att du inte ens kommer ihåg det här men förlåtit mig förut ändå...herregud, jag hör själv hur patetisk och osammanhängande den här berättelsen låter!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0