Piratkopia?

Fick precis ett samtal av Jullan. Har nämligen införskaffat en något sämre/billigare variant av hennes kamera och när jag var i Göteborg nu i helgen satt jag och mammas kompis, Pier, och utforskade funktioner och knappar och allt som hör till. Pier blev förvånad över att den var gjord i Thailand och inte i Japan så jag frågade Jullan idag på träningen om hennes också var det. Hon var osäker. Nu när hon kollade visade det sig att den är från Japan. Har jag en piratkopia? I guess time will tell...

Kommentarer
Postat av: Vanda

Var har du köpt den Nanchie? Du vet att risken att den är en piratkopia är ganska stor om du köpt den på Loppmarknaden i Vårberg..?

2010-01-25 @ 21:29:46
Postat av: Nanya

haha nej som tur är har jag köpt den på elgiganten så jag har iaf rätten att reklamera den om det nu mot förmodan skulle behövas!

2010-01-26 @ 11:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0