och så blev det kväll.

Kom precis hem från bio mys med mammsen och Simona. Fick lite ny energi, vilket kan behövas till morgondagens jobbpass.

I bilen hem kom jag på vad jag vill göra i framtiden. Jag vill driva ett eget hälsocenter ( tänk Sats ) med naprapater och ett café. Jag har alltså mycket att jobba på och enormt mycket pluggande om jag ska lyckas. Dubbla examen och med Simonas hjälp kanske jag ändå kan fixa det?


Sitter och tittar på Nanyas gamla bilder vi fick idag! Känns som att en genomgående trend är att göra så fula miner som möjligt på kort. Och angående inlägget om att "Det rycktas om att det försegår någon typ av mobbning i truppen..." så känns det som att det är jag som är den utsatta, bilden är ju mer eller mindre grotesk!

/frida


Kommentarer
Postat av: Emma

Sööt blogg,rösta gärna på veckans blogg på min blogg och ställ frågor i frågestunden (;

2010-01-28 @ 20:46:56
URL: http://emmaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0