miep

Jag sitter på jobbet och känner mig ganska så sämst. 1. Jag är sjuk. Vill någon komma förbi och amputera bort min hals som dödar mig? 2. Jag hade just ut viktiga bakterier på golvet. mys. 3. Se inlägg nedan. är jag den gymnasten som inte får en present ikväll?! ps. första gången jag är sjuk på länge. Konstigt att det sammanfaller med inställd träning (igår) och ingen träning ikväll (kostföreläsning)? Någon kanske vet att jag hade tränat ändå och blivit ääääännu sjukare och därmed fixat detta? Eller så känner min kropp av att det är okej att vara sjuk nu. Kul. Vilket deppigt inlägg. kram /jullan, som har en del saker att jobba på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vi tolkade det på lite olika sätt, jag utopiern du dystopiern. jag antog att det var den som gav presenten som inte skulle få någon.. men man vet ju aldrig!

2010-01-27 @ 12:08:20
Postat av: Anonym

haha jag tänkte också på att det skulle kunna vara Jullan som står utan present. ryktet gick ju faktiskt att någon (host Julia) var mobbad i truppen. spännande!

2010-01-27 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0