GF UPPSALA

En ny termin har börjat i Uppsala. Min ena kursbok väger 3 kg och är STOR, känns inte troligt att jag ska släpa på den varje dag även om vi har blivit rekommenderade att ha med den till föreläsningarna. Idag gick jag över till en ny förening. Ska bli tränare i Uppsalaflickorna och var där för första gången imorse. Ska förbereda mer RG-inriktade övningar till nästa gång. Cirka 15 minuter, nyckelordet är kroppskontroll så förslag på enkla, grundläggande övningar tas tacksamt emot. Nu väntar en pluggeftermiddag, kommer nog gå sådär, 30 nya barnnamn snurrar fortfarande runt i huvudet.

Kommentarer
Postat av: dorion

Hej



Var gärna med i mina tävlingar i min blogg där du kan vinna plattång, smink mm.

2010-01-24 @ 16:02:03
URL: http://daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0