6/1

Kom nyss hem. . Min mage värker efter gårdagens styrkebaneuppvärmning och jag konstaterade nyss för mig själv att jag inte varit hemma på sisådär 28 timmar.

Mamma och jag blev uttittade på Coop när vi handlade frukt för ca 700 kr igår inför träningslägret. Kvällen spenderades med Jullan och Vanda hemma hos Nanya. Det blev myskväll framför Paradise hotell och filmen "Pay it forward". Imorse dukades det upp med stor frukost och sen började träningslägret. Dagen gick snabbt och det blev lite ändringar i programmet. Det blev bowling och ett försök till gemensam middag under kvällen.

Tittade in hos Linn innan jag beslutade mig för att gå hem. Imorgon är det träning mellan 9-19.30

Dagens tips: Laga kycklingwok med ris till 32 personer är ett utmärkt förslag i ett minikök om du vill testa din och dina vänners sammarbetsförmåga.

/frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0