tagga

Imorgon åker vi till Estland och Tartu för att köra JÄRNET!! Jag är grymt laddad och ganska bombsäker på att vi kommer köra bättre än förra året.. Just nu packar jag och syr tåskor (dom gick faktiskt att laga freddie..) så nu är dom inte längre ihopklistrade med hjälp av plåster -- vilket förövrigt var riktigt smart.

Under resan till Tartu ska jag kanske titta förbi universitetet där. Om jag går läkarlinjen där får jag även lära mig estniska!! hur cooolt är inte det?! ;)

Men nog om det, om sisådär 44 timmar från nu står vi där, lite nervösa, redo att köra det bästa vi någonsin kört. Och speakern (en medelålders man med monoton röst) kommer presentera oss. ROOTSI - SWEDEN. Det kan inte bli bättre än så.

Ser fram emot en till resa med mina bästisar. <3   "...allt går fantastiskt bra och det känns underbart."

/Julls

Kommentarer
Postat av: frida

TAGGGGGGGA. Massvis med kärlek.

2010-02-10 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0