Onsdagsmassage

Jag och Cissi hade en mycket trevlig massagestund hemma hos Elin med samtal om allt mellan himmel och gymnastik. På vägen hem missade vi Norsborgståget med typ 2 sekunder och var tvungna att vänta i en kvart på nästa. Det var lite jobbigt. Men nu är jag hemma, har jag mat i magen och ska bara diska undan lite i köket innan jag går och lägger mig och kanske kollar på lite Private Practice. Imorgon ska jag på utflykt till Storskogen i 4 timmar typ. Bäst att man sätter på sig varma kläder!
Kram från Vanda
PS. Nanya sa idag på träningen att vi haft besöksrekord på bloggen någon av de senaste dagarna. Men vad jag kan se var det ett falskt alarm DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0