9/2

För en gångs skull tänkte jag göra något i god tid. Därför börjar jag packa nu, så att jag slipper vara uppe halva natten imorgon.

Dagen till ära har jag även förberett middag till familjen. Är oerhört stolt och tycker att jag samlade på mig lite vuxenpoäng. Ikväll ska jag spela biljard varav expert hjälp sökes omgående. Det finns inte en chans i världen att jag tänker förlora.


Lägger upp en packlista:

  • Trupp jackan
  • Handduk
  • Vattenflaska
  • Pass
  • REDSKAPEN!!!!
  • Sovsaker
  • Mat
  • TAGGNINGS MUSIK ( I belive )
  • Dräkterna
  • Underdräkten (och osynlig BH)
  • Trikåer att träna i
  • Sammetscykelbyxorna
  • Sverige t-shirten
  • Sverige ryggsäcken
  • Nikepåsen
  • Svart linne + Lila
  • Tåskorna
  • Hårgrejor (MASSOR!)
  • Smink
  • Necessär
  • Tandborste
  • Benvärmare
  • Svarta strumpor 2par (?)
  • Överdragskläder
  • Blanka sportBHn
  • 160 Euro + matpengar
  • Mediciner
  • Viktiga papper
  • Kamera
  • Filmkamera
  • Vanliga kläder

Peace out /F


Kommentarer
Postat av: Tessan

BRA =) Vanda, du tar med din kamera väl? Vill filma alla trupper =)

2010-02-09 @ 23:17:08
Postat av: Nanya

3 par svarta strumpor!

2010-02-10 @ 21:29:37
Postat av: Vanda

Ska vi nog kunna ordna...

2010-02-10 @ 21:30:49
Postat av: crick0oO

lycka till girls <3

2010-02-10 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0