Splittrade

Ja snart är det inte många kvar här i Stockholm! Cissi är i lund, Nanya i USA och Julia beger sig om bara någon dag upp till Umeå sen hinner man knappt blinka förrän Frida är på andra sidan jorden och reser runt. Nu är det bara jag och Vanda (som kom precis hem från USA) kvar här i Stockholm!

Själv har jag precis börjat mitt sista år på gymnasiet, vilket känns väldigt kul men även skrämmande, ja menar snart är det jag som springer ut och det som kändes som om jag precis började ettan! Herregud hur ska lilla jag överleva arbetslivet sen?! Inte minst med de kan jag redan efter en vecka säga att det känns väldigt konstigt att inte åka till hallen efter skolan och träffa er!

I måndags träffade jag Annie för att diskutera våran blivande duo-karriär och letade musiker. Vi ska köra band och nästa vecka ska jag hoppa i träningskläderna igen för att gå ner till hallen men oj vad det kommer att kännas skumt!

Puss och kram!
Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0