jag är nog inte riktigt med

Nu är det bestämt, klappat och klart så att säga. Bloggen tar en ny vändning och kommer nu innehålla historier från vårt nya liv utanför gymnastiken. För de som har ett sånt förstås.

Imorgon flyttar jag till Lund och lämnar trygga Stockholm. Jag flyttar till en ny stad med nya utmaningar och kommer förhoppningsvis om fyra år komma tillbaka som civilekonom. Men vem vet, allt kan hända. För några dagar sedan lyckades jag få tag på ett korridorsrum i andra hand där jag ska försöka pressa in mina sju flyttlådor plus en och en annan väska. Hur tror ni det går? Bild kommer! Var hemma hos Nanya i veckan och tog farväl och hon kom med det eminenta förslaget att jag skulle köpa en klädhäst. Helt klart taget!

Jag har nog alltid trott att det är lättare att vara den som lämnar än den som blir lämnad. Jag hade fel, som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0