det här är slutet på vår film

här sitter jag och känner mig ungefär såhär: nä, det går inte att förklara vad som händer i mitt huvud just nu. Igår fick jag veta att jag, JULIA PERSSON, kom in på läkarlinjen. Lilla jag ska nu alltså förflytta mig en väldans massa mil uppåt i Sverige för att börja mitt nya liv som student. Jag fattar inte riktigt att det här, som så länge endast varit drömmar, håller på att bli verklighet.
Samtidigt som jag lämnar Stockholm lämnar jag mycket här som ALLTID kommer ha en stor betydelse för mig var jag än i världen befinner mig. En av dom sakerna är VI. Det här är inte bara ett långt sommarlov från träningen som snart tas upp igen med Ingeruppvärmningar, konditionshelveten och splittänj - det är faktiskt slut. Slut på något som så länge varit den största delen av våra liv. Vi har delat tårar och svett, svurit och skrattat. Med er delar jag erfarenheter och minnen för livet. Åren med er har gjort mig till den jag är och jag är otroligt stolt över allt vi gjort.
Tack. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: frida

<3

2010-08-25 @ 00:00:30
Postat av: Anonym

Tack detsamma! Ni är underbara allihop! Lycka till med studier och resor och allt annat fantastiskt roligt ni kommer att göra nu. Kramar Inger & co

2010-08-25 @ 14:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0