would you even call

shit pommes, har varit vaken väldigt länge nu med väldigt få timmars sömn. La mig tidigt igår för att jag var trött och jag visste att idag skulle bli en lång dag (högskoleprov men det behöver vi inte prata om). Somna kunde jag iaf inte och natten blev vild med lite näsblod och jag har ett rivsår på benet som är x antal cm långt. Spännande. nu har jag inte gått å lagt mig något säger mig att jag att något är väldigt fel. Varför är jag inte trött? kroppen är allt fantastisk.

Idag blev jag väldigt glad. Fick beskedet att jag fått praktik på intensiven på SÖS under en vecka!!!!!! Ska få en liiitenliten inblick i hur mitt liv kommer se ut den dagen min dröm besannas. tack Jan! Svävar lite sådär på moln. Kanske därför jag helst är vaken?

Imorgon bär det av till Uppsala. Ska bli kul att köra järnet och ha riktigt kul tillsammans med mina bästisar.

<3 julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0