what do you waaaaant from me

hahaha, var ska jag börja. Har skrattat och skrattat och skrattat ett bra tag nu. Det började när vi pratade om 1a april och att vi inte hade blivit lurade. Sen kom det fram att jag visst hade blivit lurad och det ganska rejält. Jag gick nämligen på skämtet på tv4 nyheterna. Pinsamt. Men otorligt roligt! sen hade vi fått paket till labbet. Jag och Adrian är i princip de enda som jobbar idag så vi kanske spårade ut lite när vi använde paketets luftkuddar som muskler. Adrian fick sig ett nytt sexpack och axlar som en biff. Mycket underhållande. Nu är lunchbreaket över och jag ska återgå till att jobba.

smell you later, julls

Kommentarer
Postat av: frida

Tack for uppdateringen julls! Kanner mig lite utanfor nar jag sitter har borta pa andra sidan jorden och svettas.



saknar er!

2010-04-08 @ 08:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0