this time baby, I´ll be bulletproof

jag har ett nytt motto här i livet som jag försöker följa. Bara kör! Känns det rätt i magen, fundera inte så mycket utan do iT! Man lever bara en gång, och livet är för kort för att fundera så mycket. Allt löser sig right? Så från och med ska jag inte balansera för länge på kanten. Jag ska inte titta inte ner för att se hur långt det är ner. Jag ska hoppa, slänga mig utför stupet och så hoppas på att någon fångar mig därnere.

To do list inom en snar framtid:
Bungyjump
Hoppa ut från ett flygplan med en fallskärm på ryggen
Dansa så fult jag kan (tjejerna i truppen har sett det, inte vackert) på krogen för att se folks reaktioner
Slänga en drink på någon elak människa, hehe

Juste, jag har faktiskt två böcker hemma som innehåller massa saker man måste göra innan man dör. Dags att börja fylla i dem känner jag! Låter som om jag har en släng av 20årskris eller vad?

IMORGON brEMen och världens bästa sverigeklack!!!!
-dj baby jules


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0