riverside

Fredag is the shit! Skön dag på jobbet och bullar på fredagsmötet, kan det bli bättre? Och dagen är ju långt ifrån slut, än återstår många timmar på dygnet! helghelghelg!
Igår fick jag höra att tights och skjorta (outfit på uppvisningen) var en vinnande look för mig, kanske är något jag ska satsa på oftare. ;)

Nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber och andra dansvänliga låtar och jag taggar inför kvällens träning och andra äventyr! Fredrica, du undrade ju hur man ska röra på sig på fest - har hittat någon som kan lära dig.

Såhär går det till:
hehehehehehe love it.

Vi ses i vimmlet! ;) / julls

Kommentarer
Postat av: freddie

Hahaha klockren Julia! :D

2010-04-23 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0