Nervvrak

Jag måste vara världens mest hysteriska person. Hade mördartenta två veckor innan påsk och gick med superångest i tre veckor eftersom jag trodde att jag skulle få den underkänd. Mina föräldrar blev nog ganska trötta på att höra mitt ältande om alla frågor.
När resultatet äntligen kom upp i Måndags hade det gått riktigt bra. Vi skriver inte ut våra namn utan får istället ett kontrollnummer så istället för att bli glad över att jag fick VG så fick jag återigen ångest eftersom jag trodde att jag kommit ihåg fel kontrollnummer. Mailade tillslut kursansvarige och fick bekräftat att jag hade det nummer som jag trodde.
Trots det känner jag mig inte helt lugn utan känner att jag måste vänta med att vara glad tills resultatet är officiellt registrerat.

Jag börjar undra om jag gjorde slut på alla mina lugnande nerver på tävlingsgolvet genom åren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0