Mycket snack, liten verkstad.

Hade planerat stordåd här hemma. Planerade att städa,plocka upp tvätt och lägga mig tidigt. Lägg märke till ordet hade. Det enda jag har åstakommit denna kväll är att få en genomgång hur vår nya varmvattenberedare fungerar samt försökt tyda mammas almenacka. Kamelen, som hon själv dömt om sig till, är nämligen fast i Egypten på obestämd tid och verkar inte vilja njuta av några ytteliggare dagar semester utan tänker på jobb och möten.
Själv tänker jag mest på Bounce-biljetterna tills på lördag som ligger i min låda.

Dessutom har ett antal meddelande skickats på fb mellan truppen, och det märks att vi alla har sovit 6h på 2 dagar.

Uppvisningen gick förövrigt grymt idag! Nostalgi, glädje och svett kan sammanfatta dagen. Inger och Tessan fick en mycket välfötjänt utmärkelse och det var med tårar i ögonen som jag tog emot rosorna vi fick av styrelsen som tack för de här åren.

Nu ska jag krypa ner i sängen för mitt tålamod på att Freddie ska ladda upp bilder på fb har tagit slut.
Puss och godnatt Frida


Kommentarer
Postat av: kamelen

Till bounce hoppas jag verkligen att jag är hemma !!!annars får du ta med dig något annat trevligt sällskap!puss

2010-04-19 @ 12:35:22
Postat av: Carro

Om jag inte hade haft födelsedagsmiddag då så hade jag gärna köpt biljetten av er och följt med om inte kamelen hunnit hem ;) vill också se dem! haha

2010-04-19 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0