Home sweet home.

Resan hem gick över all förväntan.Bangkoks flygplats var enorm och det tog mig 40 min att hitta min gate, så det var rätt lätt att slå död på 4,5 timmar väntetid. Det blev snabbnudlar och chips till middag. Väl på planet såg jag "Prinsessan och grodan", läste en bok och lyckades få 5h sömn.

Sedan var det dags för mellanlandning i Oslo. Gick vilse men hade över 4 timmar på mig så ingen skada skedd. Upptäckte att det gick minst 3 flyg till Stockholm innan mitt och lyckades byta till mig en plats på en flyg 2h tidigare!

Nu sitter jag hemma i ett tomt hus. Mor och bror är med kusinen i Egypten och lever loppan. Min mamma är världens bästa.  Hon har sett till att pappa köpt hem mat till mig! Köttbullar, makaroner, keso och pesto. 
Hon är så rolig, hon har skrivit olika lappar med info. Vilket hotell dom bor på, att vi ska ta det försiktigt i Bremen och dylik. Det bästa är ändå att hon skrivit att vi måste slå +46 om vi ska ringa och att katten måste få vatten. Dessutom har hon gjort en notis på min dator där det står "11-18/4 Mamsen på kamelryggen".  Min mamma är allt bra söt.


Nu ska jag packa upp min ryggsäck, laga middag ( kl är 18.09 för mig) och sen bär det av till hallen och träffas favoriterna! Pözzz  frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0