God morgon

Vaknar klockan nio av att någon går på taket. Utanför hörs krattor och motorsågar. Idag är det alltså dags för den årliga vårstädningen i området. Fast inte orkar jag gå ut och hjälpa till inte.

Gårdagen var toppen! Mammsen har äntligen kommit hem från Egypten och vi styrde våra steg mot Globen för att se Bounce. Precis som väntat var det så bra som det bara kan bli och jag satt där och tänkte att jag vill också dansa. Sagt och gjort! Jag slöt upp med Caroline som hade födelsedagsmiddag med sina vänner och oplanerat slutade det med att vi gick på fest hos C:s gammla klasskompis. Det var den konstigaste konstelation av människor jag någonsin sett. Det var allt från fjortisar, hård rockare och geeks till världens hunkar på plats. 

Bland det roligaste som finns måste vara att spana in fulla människor på dansgolvet när man själv är nykter! Det var armar som viftades och ben som rörde sig i en salig röra och taktkänslan var som bortblåst. Tjejer räkna att få se några snygga moves på måndag.

Idag ska jag köra bil och sen busa med Johan. /frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0