bedrock

fasiken också. Igår kom ett brev hem till mig, från karolinska institutet. Bläk. Blev bortlottad från intervju och det känns bara så segt. Just nu känns det helt ärligt fruktansvärt jobbigt och tungt att orka ta nya tag. Tycker kanske det är min tur att ha lite flyt, men så tycker såklart alla. Fyll på pepplistan och gör min dag tack.

Igår blev jag bjuden på middag hos CC. Det blev penne a la tomatsås (SPICY). Anledningen till att jag kom hem till cc var att jag var utelåst. På vägen hem hittade jag dock nyckeln i jackfickan.. bra julia. Här listar jag varför det är så bra att bli bjuden på middag hos cc:

-god mat
-TVÅ olika efterrätter
-man får fixa sin egen dricka, med smak och bubblor
-elektroniskt saltkar som blir en ficklampa när man saltar (!!!!!!)
-durkslag med flera olika funktioner. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Vad ska jag hitta på för anledning för att få komma på middag ikväll? känner mig ganska sällskapssjuk.

Efter brevet igår hade jag ingen som helst lust att göra någonting så jag har inte med mig någon fluga ikväll truppen. Pappa har dock en som jag kan ha.

smell ya, julls.


Kommentarer
Postat av: CC

Hahah du är för rolig du! Självklart har du en stående inbjudan hem till mig! <3

2010-04-13 @ 12:30:42
Postat av: DJ baby Jules

thanks hun <3

2010-04-13 @ 12:32:52
Postat av: DJ baby Jules

du är också ganska kul

2010-04-13 @ 12:33:06
Postat av: CC

men bara ganska

2010-04-13 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0