Återkomsten

Nu var det verkligen ett tag sen jag bloggade, jag ber om ursäkt.

Idag började jag min dag med att göra en smoothie till frukost. Jag är fotrfarande chockad över mig själv men, tro det eller ej, det kanske händer igen. Som mina kära trupp vänner vet är jag stammis på naked juice bar men efter att ha läst vad deras smoothies innehåller bestämde jag mig för att kläcka ur mig klyschan " det där kan väl inte vara så svårt". Sagt och gjort, imorse blev det raspberry riot på Cecilias sätt. SMARRIGT!

Ikväll är träningen inställd och tur är väl det eftersom min bakdel fortfarande strejkar. Smärtan är helt klart outhärdlig. Trots att vi inte ska svettas tillsammans så ska vi i alla fall träffas eftersom det idag är mottagning för alla SM medaljörer från Stockholm i Stadshuset! I år kan alla tränare och gymnaster närvara och det ska bli kul att bli påmind om SM- guldet i maj förra året!

xoxo

Cilo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0