taggad till tårna

Nu har tjejerna avslutat förmiddagspasset och jag är fast på jobbet, tråkigt! Hoppas ni kämpade hårt tjejer! Jag har iaf tänk på er. Idag tänkte jag på hur det skulle vara att stå där, redo att gå in på mattan, på ett EM. Det fick mig att få rysningar!! Med tankte på hur vi kämpar nu varenda träning så tvivlar jag inte att de höga pöängen kommer komma.

Jag är iaf mycket taggad inför Tjeckien!! Skitskoj att vi ska vara "kulturella" också (inte bara shopping). Reseledare/mamma vanda har koll på allt, så jag är lugn :) Ser också fram emot "bara sätta sig och fika" a la Nanya i någon gränd. Men framför allt ser jag fram emot höga poäng och en bra placering på tävlingen!!!

Och mer stenar ska på dräkterna! Färgförslag: 

rose

Light Rose AB

Nu ska jag snart åka från jobbet till träningen! Hare bra! / Jullan


Kommentarer
Postat av: Vanda

Hoppas att du har rätt om att jag har koll på allt! Annars får vi ta det som det kommer helt enkelt. Jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag tror blir snyggast. Måste nog se dem LIVE!

2009-10-27 @ 20:36:40
Postat av: Freddie

jag tänkte att man kanske kunde ha de "regnbågsfärgade" stenarna på hudfärgade tyget och de rosa på de svarta, eller vad tror ni?

2009-10-27 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0