Packad

Nu har jag börjat med min packning och jag har skrivit en preliminär packlista som jag tänkte dela med mig av. Fyll gärna på med det som jag har glömt!

  • Dräkterna
  • Underdräkten (och osynlig BH)
  • Trikåer att träna i
  • Sammetscykelbyxorna
  • Sverige t-shirten
  • Sverige ryggsäcken
  • Nikepåsen
  • Rosa linnet
  • Tåskorna
  • Hårgrejor (MASSOR!)
  • Smink
  • Necessär
  • Benvärmare
  • Svarta strumpor (och andra strumpor om man inte vill ha samma i 4 dagar)
  • Överdragskläder
  • Blanka sportBHn
  • Tjeckiska pengar
  • Mediciner
  • Viktiga papper
  • Kamera
  • Filmkamera
  • Vanliga kläder
  • Skor som man inte får skavsår i eftersom vi ska gå 3 mil i Prag
Nu ska jag duscha och sova, får köra resten av packningen imorgon.
























CZECH REPUBLIC HERE WE COME!

Kram Vanda

Kommentarer
Postat av: Nanya

Handduk, truppjackan och vattenflaska!

2009-10-28 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0