mobil blogg

Äntligen får jag utnyttja min mobil till fullo, mobil blogg vilken grej! Sitter i min ensamhet och väntar på att träningen ska börja och kanske framförallt på att någon annan ska komma och träna tillsammans med mig. Jag väntar med spänning. Tippar på att Frida kommer först. Jobbet idag var lugnt, kanske lite för lugnt...med tanke på detta så gick jag tidigt för att köpa skor. Mycket roligare. Egentligen skulle jag bara köpa vax som vi ska ha till svinryggen i Prag men skorna kom,liksom på köpet. Konstigt det där. Förresten, kanske ska tillägga att vi inte ska ha vaxet som tillbehör till en måltid med svinrygg, utan till en frisyr. Det kanske inte var självklart. Förresten har svin någon rygg? Och isf var sitter den? Xoxo C

Kommentarer
Postat av: f

De skummaste frågorna jag hört! haha

Djuret svin har definivt en ryggrad och jag hoppas att du vet vart den sitter på ett svin ;)Sen finns det ju personer som beter sig som svin men det är ju en helt annan sak. <3 f

2009-10-27 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0