Att cykla med en resegarderob

På vägen hem från träningen delade jag med mig av mina cykelproblem till Julia (som kan cykla) och Cissi (som inte kan cykla). Med resegarderoben med våra fantastiska och värdefulla dräkter i, är det väldigt svårt att cykla till och från tunnelbanan. Men idag kom jag på ett smart knep för att slippa knöla ihop den på pakethållaren; Jag kunde hänga den på väskan! Redo att testa mitt nya knep, hoppade jag upp på cykeln. Bara för att upptäcka att det var punka. Det var verkligen som att någon höll på att spela mig ett spratt. Hur får man ens punka på en cykel som bara stått still? Har någon saboterat min cykel? Jag fick helt enkelt gå hem. Men dräkterna var i alla fall raka och fina när jag kom hem.

Jag är SÅ peppad på Prag! 9 grader - det är ju nästan så att man kan ta med sig shorts. Nu ska jag checka in oss på flyget och sen ska jag SOVA mig redo för 6,5 timmars träning imorgon.

Kramar från
Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0